woensdag 27 mei 2015

478. Stripmanifestatie Drachten


Komend weekend (zaterdag 30 en zondag 31 mei) wordt voor de tweede keer de Stripmanifestatie Drachten gehouden. Frank Jonker en ik zelf zijn beide dagen aanwezig.



Op de beurs signeer ik o.a. de speciale beursaanbieding in de de vorm van een set van 10 ansichtkaarten waarvoor ik samen met 9 andere collega stripmakers een bijdrage heb geleverd. 



De envelop is getekend door Ed van der Linden en op deze envelop is goed te zien wie er allemaal een bijdrage hebben geleverd.

Natuurlijk neem ik, naast de unieke kaartenset die op de beurs te koop zal zijn, natuurlijk ook de laatste exemplaren van de speciale uitgave ‘Achter de schermen van… Max Miller: De Orde van de Blauwe Steen’ mee naar de beurs.


In dit boek vertellen Frank en ik aan de hand van veel nieuw (deels full color) beeldmateriaal hoe we samen het nieuwste Max Miller avontuur hebben gemaakt. 


Ook zijn alle 46 strippagina’s in schets opgenomen, waardoor het verhaal in deze uitgave in z’n geheel te lezen is, en vergeleken kan worden met het eindresultaat in de reguliere albumuitgave. 


Deze pagina’s in schets worden aangevuld met uitleg, wetenswaardigheden, pagina-opzetjes, aanvullende schetsen, illustraties en gebruikt documentatiemateriaal.

Dit hardcover boek in een gelimiteerde oplage van 150 exemplaren kost Euro 29,95 en dat is inclusief de bijbehorende prent 'Librije'. Het boek met bijbehorende prent kost (exclusief eventuele verpakking-en verzendkosten) Euro 29,95.

Mocht je niet naar Drachten kunnen komen: het boek is ook nog te bestellen door een mailtje te sturen naar maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl. Ik neem dan snel contact met je op over hoe je een exemplaar kunt bemachtigen.



Natuurlijk heb ik ook de de reguliere albumuitgaven van 'Moordkunsten' en 'De Orde van de Blauwe Steen' bij me, net als een selectie Max Miller prenten en biedt ik originele tekeningen, pagina's en schetsen uit beide Max Miller verhalen te koop aan.

Graag tot ziens in Drachten!

Geen opmerkingen: