dinsdag 30 augustus 2016

524. Brabants Stripspektakel op 3 en 4 september


Komend weekend tijdens het Brabants Stripspektakel (3 en 4 september 2016) verschijnt het derde Max Miller album 'Schaduwspel'.
En behoudens een enkele (koffie-)pauze, een uitstapje naar de stand van Drawn! (zie verderop in deze blogpost) of de stand met Donald Duck tekenaars zullen Frank Jonker en ik zelf beide dagen in de Eppo / DLC stand (standnummer 71) volop aanwezig zijn om dit nieuwe album (en natuurlijk ook de reeds eerder verschenen delen) te signeren!


Ter gelegenheid van het verschijnen van het nieuwe album heb ik ook een nieuwe Max Miller prent gemaakt in een oplage van 50 genummerde en gesigneerde exemplaren. Deze prent is in Veldhoven in beperkte mate nog verkrijgbaar. Mocht je een exemplaar willen reserveren, stuur mij dan even een mailtje (maxmillerstrip[apestaartje]xs4all.nl). Voor diegene die een vast nummer heeft voor de Max Miller prenten en deze prent nog niet heeft opgehaald of ontvangen, je exemplaar ligt in Veldhoven voor je klaar.


Tevens heb ik van 'Achter de schermen van... Max Miller: Moordkunsten' nog een beperkt  aantal exemplaren beschikbaar in Veldhoven.

In dit boek vertel ik niet alleen over de totstandkoming van dit eerste Max Miller album, maar ook over de lange weg er naartoe en de invloed die Henk Kuijpers hierop heeft gehad.
Dit hardcover boek is 64 pagina's dik en bevat naast uitleg, schetsen en andere, vaak niet eerder gepubliceerde, tekeningen alle 46 pagina's van het verhaal in schets, potlood of inkt. Het boek wordt geleverd met een exclusieve gelijk aan het boek genummerde en gesigneerde prent en met een speciaal hiervoor getekende omslag met daarin 4 originele schetsen die gebruikt zijn bij het tekeningen van 'Moordkunsten'. 
Het boek, inclusief de prent en de 4 originele schetsen, kost slechts Euro 44,95.
Net als bij de bovengenoemde prent kun je van dit boek een exemplaar reserveren door mij een mailtje te sturen.

Oh ja, en mocht je je afvragen of er een 'Achter de schermen van... Max Miller: Schaduwspel' komt: jazeker! Dit boek staat op de planning voor februari/maart 2017. 


Alsof het niet op kan nog een nieuwe uitgave met een Max Miller tintje in Veldhoven: het kaartspel 'Drawn!' Alle speelkaarten bevatten een tekening van een striptekenaar of illustrator, en ook Max en Eva ontbreken niet in dit kaartspel!


Voor de ruiten aas heb ik bovenstaande tekening gemaakt: Max en Eva in een klassieke Cadillac Eldorado Biarritz convertible uit 1959 met op de motorkap de ruiten aas. Op de beurs in Veldhoven wordt dit unieke kaartspel voor slechts 10 Euro verkocht in de stand van Drawn!

Tot slot: in Veldhoven heb ik ook alle overige Max Miller prenten, ansichtkaarten, en een selectie originele tekeningen en strippagina's bij mij. Heb je hierover tijdens de beurs specifieke vragen: stel ze vooral.

Graag tot ziens in Veldhoven op zaterdag 3 en/of zondag 4 september a.s.!

Geen opmerkingen: