zondag 22 oktober 2006

30. Afwisseling

Voor mijn gevoel schiet het op dit moment niet zo op. Feitelijk valt het wel mee, maar het gevoel komt vooral doordat ik op verschillende fronten tegelijk bezig ben. Zo zijn de potloodtekeningen voor pagina 9 en 10 vrijwel klaar, maar moet ik nog een paar plaatjes tekenen en details afwerken. En zo ben ik bezig met het inkten van verschillende pagina’s. En ben ik ook bezig met kleurproeven voor de pagina’s 1, 2 en 3 (om te kijken welk kleurenschema ik voor de strip wil gebruiken). En als laatste ben ik ook nog bezig met een nieuwe grote plaat die mogelijk als cover zou kunnen dienen (en binnenkort nog een ander doel dient). Maar niets van dit alles is al af. Waarom ik dit zo doe? Om de lange produktietijd van het verhaal (want alles doe ik in mijn vrije tijd) voor mijzelf een beetje afwisselend te maken!
Maar binnenkort van dit alles voorbeelden op deze weblog, te beginnen volgende week met pagina 9. Dan krijg ik weer een beetje het gevoel dat er voortgang in dit project zit. Als voorproefje voor volgende week alvast 2 plaatjes uit de tweede strook van pagina 9.


Verwachting volgende update: zaterdag 28 oktober 2006

Geen opmerkingen: