zondag 31 mei 2009

161. Foto's

Op 22 mei jl. zijn Karin Ceulemans en Jan Magito (www.jakari.be) bij mij thuis geweest om foto's te maken voor Eppo stripblad. Nou hou ik er niet zo van dat ik uitgebreid (of minder uitgebreid) gefotografeerd wordt, maar ik moet zeggen dat de manier waarop Jan en Karin de foto's gemaakt hebben uiterst plezierig en relaxed was, niet in de minste plaats omdat het gewoon gezellig was dat ze op de koffie (of was het thee?) kwamen!
Een klein verslag met foto's van het bezoek aan collega stripauteurs en mijzelf is deze week te zien op de website van Stripelmagazine. Klik op het bovenstaande plaatje om rechtstreeks naar de betreffende webpagina te gaan.
Wat zie je op de foto? Allereerst mijzelf op mijn werkkamer natuurlijk. Maar wat staat er op de strook achter op de tekentafel en op die grote vellen aan het prikbord? Lees het binnenkort in Eppo!

Geen opmerkingen: