maandag 7 december 2009

208. Bont

Deze keer laat ik een hele pagina uit het verhaal 'Moordkunsten' zien, en met een reden.

Zoals vaste lezers van deze blog al hebben kunnen constateren zijn mijn pagina's altijd behoorlijk vol getekend. En ondanks dat dat ook wel een beetje bij mijn (teken-)stijl hoort, probeer ik de pagina's voor Moordkunsten toch zoveel mogelijk 'open' te maken.


Bij pagina 8 oude versie maakte ik het echter wel heel erg bont door op één strook maar liefst 9 plaatjes te proppen. Ik zou als excuus aan kunnen voeren dat ik niet meer ruimte had, maar uiteindelijk kun (en moet) je ruimte gewoon maken.

De 9 plaatjes van deze strook krijgen dan ook een hele pagina in Moordkunsten nieuwe stijl, overigens wel aangevuld met 2 plaatjes van de vorige pagina. En daar wordt dit stukje verhaal aanmerkelijk beter leesbaar door.
Al vind ik het nog steeds wel kicken dat het mij dus wel mooi gelukt was om deze 9 plaatjes leesbaar op één strook te krijgen...

1 opmerking:

. zei

Ysbrand,

de pagina's zien er erg goed uit, ik ben blij dat het zo uitpakt. Ik kom binnenkort op de lijn bij je

gr Sytse