maandag 1 maart 2010

223. Breda 2010

Op 6 en 7 maart wordt voor de tweede keer de stripbeurs in Breda gehouden. En als de voortekenen niet bedriegen gaat dit een ouderwets gezellige beurs worden met veel activiteiten, tekenaars en nieuwe stripuitgaven.

Op deze stripbeurs verschijnt verschijnt ook een nieuwe Max Miller prent.


Deze prent is gebaseerd op een achtervolgingsscène uit het Max Miller verhaal 'Moordkunsten' dat medio dit jaar in Eppo stripblad zal worden gepubliceerd. De prent is gedrukt op stevig papier formaat A4, kost Euro 7,50 en is bij mij verkrijgbaar op de Eppo-stand. Op zowel zaterdag als zondag zal ik hier heel regelmatig te vinden zijn.
Natuurlijk is het mogelijk om alvast een exemplaar te reserveren door mij een mailtje te sturen.



Verder neem ik de eerder verschenen Max Miller prenten mee naar de beurs. Deze prenten kosten eveneens Euro 7,50 en kunnen indien gewenst ook gereserveerd worden.

Tot slot heb ik nog exemplaren van de Max Miller ansichtkaart die ik vorig jaar voor de stripbeurs Breda heb laten maken. Deze kaart is gratis op de beurs.

Mocht je niet op de beurs aanwezig (kunnen) zijn, dan is het mogelijk om de prent(-en) toegezonden te krijgen. In dat geval wordt wel een bijdrage in de verpakkings- en verzendkosten in rekening gebracht.

Omdat in Breda ook Draw and Shoot deel 2 verschijnt zal ik tevens van tijd aanschuiven bij Jan en Karin om met veel plezier dit boek te voorzien van een (hand)tekeningetje.

Ik heb er zin in, dus graag tot ziens op de stripbeurs in Breda!

2 opmerkingen:

Otto zei

Tja, overbodig natuurlijk, maar ik bestel bij deze de nieuwe prent.

IJsbrand Oost zei

Hoi Otto,
De prent ligt voor je klaar. Tot zaterdag (of zondag)!
Groet, IJsbrand