donderdag 16 september 2010

252. Stripdagen 2010


Op 25 en 26 september 2010 worden De Stripdagen weer gehouden in de Expo in Houten, een jaarlijks stripfeest met veel nieuwe uitgaven, waaronder Franka deel 21 en Bob Evers deel 5.
Tijdens dit weekend ben ik natuurlijk aanwezig in de stand van Eppo stripblad/DLC voor een praatje en een plaatje en hoop natuurlijk iedereen weer te ontmoeten.

Op zaterdag signeer ik op de Eppo stand van 10-13 uur. Daarna zal ik zeker ook een poos aanschuiven bij de stand van Jakari.
Op zondag signeer ik de hele dag (behoudens enkele pauzes natuurlijk) op de Eppo stand.


Het leek bijna een gewoonte te worden, maar deze keer even geen nieuwe Max Miller prent tijdens de beurs (maar ik heb nog veel plannen, dus in de toekomst ga ik beslist weer leuke extra's maken). Alle tijd en energie moet nu toch echt gestoken worden in het afronden van het verhaal 'Moordkunsten' voor Eppo Stripblad. De exacte startdatum is nog niet definitief bepaald, maar er zijn al wel twee momenten in de nabije toekomst genoemd waarop het verhaal logischerwijs zou kunnen starten. Als de datum bekend is zal het hier direct te lezen zijn!

Vooralsnog ga ik hier dus verder met het laten zien van beelden uit het komende verhaal.


In de vorige update liet ik al zien dat Max logeert in een landhuis aan de kust van Cornwall. Ook op pagina 38 verblijft hij hier nog steeds en dat geeft mij de mogelijkheid om de lezer nog meer van het landhuis (en dan met name het exterieur) te laten zien.

Bovenstaande uitsnede van het op één na laatste plaatje van pagina 37 (de onderste helft verraadt teveel van het verhaal) is de aanloop naar het vertrek van Max uit het landhuis. Op de komende pagina's dus weer lekker andere dingen tekenen...

Tot op De Stripdagen!

Geen opmerkingen: