zaterdag 9 juni 2012

239. T-shirts


Natuurlijk wordt er hard doorgetekend aan het nieuwe Max Miller verhaal 'De Orde van de Blauwe Steen, getuige bovenstaande foto van mijn tekentafel van een paar weken geleden. En er staan al een paar updates met nieuwe schetsen klaar om hier gepubliceerd te worden.


Maar daar wil ik het in deze blog vandaag even niet over hebben, want ik heb nog een ander nieuwtje. Helaas was het proefexemplaar te laat voor de stripdagen in Haarlem, want anders hadden de bezoekers van dit festival mij kunnen zien zitten in een Max Miller t-shirt! Maar inmiddels is het eerste exemplaar aangekomen en kan ik het hier ook laten zien.

Vanaf heden, u raad het vast al, is het mogelijk om een Max Miller t-shirt te bestellen. De t-shirts maak ik natuurlijk niet zelf, maar worden geproduceerd door Spreadshirt en via deze firma zijn de shirts ook te bestellen.

De link naar de Max Miller t-shirt shop is: www.maxmillerstrips.spreadshirt.nl/


Op dit moment zijn twee Max Miller illustraties beschikbaar voor op een t-shirt, maar er volgen er de komende tijd meer. En: het is mogelijk om een suggestie te doen voor een specifieke Max Miller tekening die u graag op een t-shirt afgedrukt zou willen zien! Laat in dat geval een berichtje achter op deze blog of stuur mij een mailtje en dan ga ik kijken of het tot de mogelijkheden behoort.

Naast Max Miller illustraties zijn in de shop trouwens ook drie auto illustraties beschikbaar: een Citroën 2CV, een Citroën DS Pallas en een Ford Mustang uit 1969. En wellicht volgen ook hier nog meer ontwerpen, maar die moeten dan eerst nog wel getekend worden.



Als het weer het toelaat zal ik op komende stripbeurzen (Kampen: 18 augustus / Breda 8 en 9 september) het t-shirt zelf dragen, zodat u zelf kunt zien hoe het t-shirt er in het echt uit ziet. Dus nu maar hopen op een mooie zonnige zomer!

4 opmerkingen:

HF zei

Hm, nu er t-shirts zijn, zie ik voorlopig nog even van een Max Miller-tatoeage af!

IJsbrand Oost zei

Oh, maar ik regel graag een illustratie voor een tatoeage hoor...

Fokko zei

Zonder tattoo van MM doe je eigenlijk niet meer mee.... ;O)

IJsbrand, ben je aanwezig bij de beurs in Valkenswaard, 25 augustus?

IJsbrand Oost zei

Ben ik het helemaal mee eens, Fokko! Wat betreft Valkenswaard: het ligt vooralsnog niet in de planning om daar naar toe te gaan.