donderdag 18 augustus 2016

522. Kamper Stripspektakel 2016

Komende zaterdag 20 augstustus vindt alweer de 18e editie van het Kamper Stripspektakel plaats. En natuurlijk zijn Frank Jonker en ik zelf ook weer van de partij. 

De beurs wordt geopend om 10.00 uur en duurt tot 17.00 uur. Frank en ik signeren vanaf 11.00 uur in de Max Miller stand. Omdat we zoals gebruikelijk pas zaterdag weten waar we precies zijn ingedeeld zul je even moeten zoeken naar onze verblijfplaats, maar dat stelt je natuurlijk gelijk in staat om alle andere stands op de beurs ook te bezoeken.


De tekening hierboven van Max op een snowboard is je vast al wel opgevallen. Deze tekening is gebaseerd op vroege schetsen voor de Eppo cover bij de start van 'Schaduwspel' in Eppo stripblad. Deze schetsen heb ik nu speciaal voor Kampen verder uitgewerkt tot prent (oplage 50 genummerde en gesigneerde exemplaren) en dient als voorproefje op het binnenkort te verschijnen album 'Schaduwspel' dat helaas nog niet in Kampen verkrijgbaar zal zijn (maar houdt de berichtgeving daarover op deze blog en op Facebook over het Brabants Stripspektakel goed in de gaten...)

De prent kost als vanouds Euro 7,50. Voor de mensen met een vast nummer houd ik hun prent natuurlijk achteruit. Zij kunnen de prent in Kampen (of op een volgende beurs) komen ophalen. Per post toesturen is ook een optie, maar houdt dan wel rekening met een bijdrage in de verzendkosten.

Mocht je nog geen vast nummer hebben en de prent wel willen reserveren. Stuur mij dan voor vrijdagmiddag 18.00 uur even een mailtje: maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl. Je gereserveerde prent ligt dan in Kampen of daarna voor je klaar.


Natuurlijk heb ik ook exemplaren van de eerste twee Max Miller albums bij me die ik samen met Frank met plezier van een tekst en tekening zal voorzien. En mocht je zaterdag al precies willen weten hoe het met het derde Max Miller album 'Schaduwspel' staat, dan vertellen we je dat graag persoonlijk in Kampen.


Van het making of boek 'Achter de schermen van... Max Miller: Moordkunsten' zijn nog een aantal exemplaren beschikbaar. Deze exemplaren neem ik natuurlijk ook mee naar Kampen.

In dit boek vertel ik niet alleen over de totstandkoming van dit eerste Max Miller album, maar ook over de lange weg er naartoe en de invloed die Henk Kuijpers hierop heeft gehad.
Dit hardcover boek is 64 pagina's dik en bevat naast uitleg, schetsen en andere, vaak niet eerder gepubliceerde, tekeningen alle 46 pagina's van het verhaal in schets, potlood of inkt. Het boek wordt geleverd met een exclusieve gelijk aan het boek genummerde en gesigneerde prent en met een speciaal hiervoor getekende omslag met daarin 4 originele schetsen die gebruikt zijn bij het tekeningen van 'Moordkunsten'. Het boek, inclusief de prent en de 4 originele schetsen, kost slechts Euro 44,95.
Net als bij de bovengenoemde prent kun je van dit boek een exemplaar reserveren door mij een mailtje te sturen. 

Naast de nieuwe prent en bovenstaande boeken zijn ook eerder gemaakte en nog niet uitverkochte Max Miller prenten, schetsen en grote en kleine originele tekeningen in Kampen te koop.

Hopende op mooi zomerweer hoop ik jullie zaterdag allemaal te begroeten in Kampen. Tot dan!

Geen opmerkingen: