donderdag 20 juni 2024

606. Eppo Stripdag 2024



Aanstaande zaterdag 22 juni wordt in Theater De Bussel in Oosterhout voor het eerst de Eppo Stripdag gehouden. Met onder andere de presentatie van Pep Nu!, de eerste integrale van Storm en de integrale van Het geheim van de tijd. En vele bekende stripmakers, waaronder vooral heel veel Eppo Stripmakers. 

(Illustratie: Danker Jan Oreel)

Danker Jan en ik signeren van 11 uur tot 13 uur en dan natuurlijk vooral de avonturen van Hel. Maar Danker Jan neemt ook ander werk mee, zeker voor mensen die nog iets missen. Dit is wat Danker Jan op zijn Facebookpagina over de Eppo Stripdag schrijft: 

Wie het stripnieuws in Nederland een beetje volgt zal het niet ontgaan zijn. Zaterdag is in theater de Bussel in Oosterhout de eerste EPPO Stripdag. Naast de presentatie van een aantal nieuwe stripuitgaven (o.a. PEP nu!, Storm integraal) is er ook een regiment striptekenaars aanwezig. Ik ben ook gevraagd te signeren en dat zal ik doen van 11.00 tot 13.00 uur.
Alleen ben ik ondertussen door diverse mensen gevraagd of ik een en ander voor ze mee wil nemen? (mokken, Hel/Douwe Dabbert prent, jaarboekje 2023-2024). Zijn er eventueel nog meer liefhebbers die denken iets te missen? Dan kan ik dat zaterdag meenemen.
De toegang is trouwens gratis

En daarbij krijg je meteen het meest up-to-date signeerschema cadeau.

(Illustratie: Martin Lodewijk)

Zelf zal ik naast Hel 2: De Sibylle-codex natuurlijk ook Max Miller 2: De Orde van de Blauwe Steen en Nieuwe Vrienden signeren. Eric is van 10 tot 16 uur aanwezig en zal natuurlijk de nieuwe integrale van Het geheim van de tijd signeren, En natuurlijk January Jones, Carbeau, Nieuwe vrienden en de andere educatieve strips die eerder verschenen bij Uitgeverij L,

(Illustratie: Eric Heuvel)

Kortom genoeg te zien en en te doen op de Eppo Stripdag. We hopen jullie dan ook allemaal te mogen verwelkomen in Oosterhout.


Eppo Stripdag 2024

Theater de Bussel

Torenstraat 10

4901 EJ Oosterhout

Van 10 uur tot 16 uur.

Signeersessie Danker Jan en Frank: van 11.00 uur tot 13 uur

Toegang: geheel gratis.

Info: Eppo Stripdag - EPPO Stripblad

Geen opmerkingen: