donderdag 13 oktober 2011

309. Klassiekers deel 1: Volkswagen T1 Samba Bus

Onderstaande foto/tekening montage stond in het vaderdagnummer van Eppo stripblad (zie ook update 293).

Op het moment dat ik deze montage maakte had ik al vage plannen om de T1 bus vaker te gebruiken, te beginnen in het volgende Max Miller verhaal.

Inmiddels zijn die plannen uitgebreid. Ik werk aan een serie illustraties met frontjes van een aantal meer recente auto klassiekers. En deze Volkswagen T1 Samba bus (een 'luxe' uitvoering van deze personenbus) is de eerste in de reeks. Later meer auto's, en meer over het doel van deze tekeningen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi! Ik ben Fleur en helemaal weg van Volkswagen busjes! zou ik misschien de onderste foto zonder watermerk mogen hebben?

(fleur is 6 jaar)

IJsbrand Oost zei

Hoi Fleur,
Laat je ouders mij maar even mailen via maxmillerstrips[at]xs4all.nl. Dan kan ik even met ze overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Vriendelijke groet, IJsbrand