donderdag 26 januari 2012

321. Heerlijk!

Het is in één woord HEERLIJK om bovenstaande scènes te tekenen! Een typische snel opkomende onweersbui hartje zomer: donkere wolken verduisteren de heldere nacht, zwiepende bomen, striemende regen en een lekkere dosis weerlicht.
Op deze tekening heb ik strategisch een paar elementen weggelaten, want hoe het verhaal echt opent is voor later. Wat hierna volgt is een situatie met grote gevolgen, deels veroorzaakt door deze onweersbui. En Frank en ik zijn daar natuurlijk maar wat blij mee, want anders zouden we geen verhaal hebben...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Ijsbrand,

Ziet er goed uit, man!!! Mooi plaatje! Ben benieuwd naar het hele verhaal.

Groet Dick

IJsbrand Oost zei

Hi Dick,

Dank voor je compliment! Ik ben ook benieuwd naar het hele verhaal (al ken ik natuurlijk wel de verhaallijn); Frank is nl. nog aan het schrijven. Ondertussen ben ik dus al wel lekker aan het tekenen met de eerste zoveel pagina's. Een nieuw verhaal: heb er zin in!