zondag 25 augustus 2013

390. Signeren in Groningen op 28 augustus


Tijdens de jaarlijkse festviteiten rondom Gronings Ontzet op 28 augustus a.s. (de viering van de aftocht van Bommen Berend -de bisschop van Münster-  in 1672, zo'n honderd jaar na de historische gebeurtenissen die Frank en ik aanstippen in het aankomende Max Miller verhaal 'De Orde van de Blauwe Steen) wordt ook weer een stripbeurs gehouden op de Hoge der Aa in Groningen. Aanvang: 11 uur.

De hele dag zal ik signeren in de stand van Stripwinkel Akim. Naast het album 'Moordkunsten' heb ik ook prenten, schetsen en originele tekeningen bij mij, te bekijken en natuurlijk ook te koop.

Heb je (al dan niet toevallig) die dag vrij en ben je in de buurt, kom vooral gezellig even langs. In ieder geval zal ik die dag een paar Groningse plaatjes uit het nieuwe verhaal laten zien! Graag tot komende woensdag!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Ijsbrand, het is nu 19.50 op 28augustus, ik hoop dat je nu klaar bent met signeren voor vandaag! Volgens mij was het de hele dag druk in Groningen. Bedankt voor je (aan)tekening in mijn album en de prent!
Groet, Stef

IJsbrand Oost zei

Hoi Stef,
Het was inderdaag lekker druk vandaag en ik heb veel mensen blij gemaakt met een stripboek. En daar doe ik het voor, dus geldt ook voor die van jou: graag gedaan. Tot het volgende album!
Groet, IJsbrand

Roelof Moorlag zei

Nog bedankt voor de leuke tekening in het album dat ik vanmiddag van je gekocht heb!
Ik ben zeker ook benieuwd naar het nieuwe album dat zich voor een groot deel in het (mij bekende) Groningen zal afspelen.

Roelof

IJsbrand Oost zei

@Roelof: graag gemaakt, die tekening. En mocht je niet kunnen wachten tot het nieuwe album, lees dan vooral het verhaal vanaf volgende week in Eppo Stripblad (en dan krijg je er voor hetzelfde geld nog heel veel andere goede strips bij!)