donderdag 31 mei 2012

238. Stripdagen Haarlem 2012

Komend weekend (2 en 3 juni) zijn alweer De Stripdagen in Haarlem. En natuurlijk ben ook ik van de partij. Op beide dagen zal ik aanwezig zijn in de Eppo stand om te signeren en wel van 12.00 tot tenminste 15.00 uur voor een praatje en/of plaatje. Van harte welkom!


In de Eppo stand is natuurlijk het Max Miller stripalbum 'Moordkunsten' te koop en uiteraard signeer ik die graag voor een ieder die daar prijs op stelt.


Ook neem ik wederom een aantal Max Miller prenten en nieuwjaarskaarten mee...



...én voor de eerste keer in Haarlem ook een selectie schetsen op A4 doorslagpapier en A3 prints van digitaal gemonteerde schetsen die ik op de lichtbak gebruikt heb om de definitieve potloodtekening voor de strippagina's van 'Moordkunsten' te maken. Dit alles is te bekijken én te koop en voor niet al teveel geld.


Graag tot ziens in Haarlem op zaterdag en/of zondag!

9 opmerkingen:

HF zei

Veel plezier (en een goeie oogst) toegewenst!

IJsbrand Oost zei

Wat ben jij snel met reageren! Ik was de post nog wat aan het herschikken en jij bent al langs geweest!! Ik merk ook al helemaal niet dat je al een poos achter de geraniums zit ;-)
En dank voor je goede wensen. Het gaat vast een leuk weekend worden!

Otto zei

Fijne beurs gewenst, IJsbrand!

IJsbrand Oost zei

Dank je, Otto. Jammer dat je er niet bij kunt zijn!

Anoniem zei

Hoi IJsbrand,

Tot morgen en hou maar een paar schetsen voor mij apart.

Helaas morgen zonder Joost.

Dick

IJsbrand Oost zei

Hoi Dick,
Schetsen genoeg. En als je morgen rond 12 uur bij de stand bent, heb je waarschijnlijk wel de eerste keus. Tot morgen! Groet, IJsbrand

Martin Wisse zei

Hoi IJsbrand,

de sketch die je voor me maakte zaterdag heb ik gescand en staat nu op mijn blog.

Leuk je ontmoet te hebben.

IJsbrand Oost zei

Hoi Martin,
Ook leuk om je gezien en gesproken te hebben in Haarlem (helemaal vanuit Canada?!). En wederom dank voor de aandacht voor mijn werk op je blog!

Martin Wisse zei

Neuh, ik woon gewoon in Amsterdam hoor...

Geen dank, het is de aandacht meer dan waar.