vrijdag 17 augustus 2012

346. Kamper Stripspektakel 2012

Komende zaterdag 18 augustus lijkt een prachtige en zonnige dag te worden. Een goede reden dus om naar Kampen af te reizen, want daar wordt alweer het 14e Kamper Stripspektakel gehouden! En ook dit jaar ben ik graag van de partij!


Voor deze beurs neem ik natuurlijk exemplaren van het Max Miller stripalbum 'Moordkunsten' mee. En mocht je het album al hebben gekocht en 'm alsnog willen laten signeren: neem gewoon je eigen exemplaar mee en ik zet er met veel plezier alsnog een (hand-)tekening in!


In kampen heb ik van dit eerste lange Max Miller verhaal ook een ruime selectie schetsen, voorstudies en A3 prints van geschetste pagina's bij mij die gebruikt zijn bij het tekenen van dit verhaal.


Daarnaast, en dat is een primeur, neem ik ook enkele stroken en volledige pagina's in potlood mee die het verhaal niet of in een andere vorm gehaald hebben.



In de categorie originelen tot slot nog een aantal kleinere originele tekeningen in inkt, sommige met de bijbehorende schetsen, o.a. de tekening voor de ansichtkaart met Catamaran, de Flippie Flink tekening voor Eppo, 2 originelen voor Max Miller nieuwjaarskaarten en de originele pentekeningen voor een aantal auto klassieker illustraties (deze auto illustraties kun je hier op de blog terugvinden).


Op deze dag heb ik natuurlijk ook exemplaren van bovenstaande 3 prenten bij mij, net als een selectie Max Miller nieuwjaarskaarten van de afgelopen jaren.

Graag tot morgen in Kampen voor een plaatje, een praatje, of gewoon een beetje schaduw onder de kraam!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste IJsbrand,

Wat een warme dag in Kampen, maar wel gezellig.
Nog bedankt voor de leuke tekening die je voor me gemaakt hebt.

Een Max Miller met paard!!!

gr. Richard

IJsbrand Oost zei

Hallo Richard,
Het was inderdaad gezellig! En leuk je gesproken te hebben. De warmte viel voor mij trouwens erg mee, want ik zat uit de zon en in de wind. Een beter plekje was er volgens mij niet!
Dat grapje met het paard kon ik niet laten ;-) Een auto uit de losse pols lukt prima, maar een paard niet. Inmiddels heb ik de paarden voor het nieuwe verhaal geschetst; ze zijn volgens mij best wel acceptabel...
Groet, IJsbrand