donderdag 23 september 2010

253. Max Miller in Ratjetoe nr. 22


Zoals in de vorige update al genoemd worden op 25 en 26 september 2010 De Stripdagen in Houten weer gehouden.
Tijdens dit weekend ben ik natuurlijk aanwezig. Op zaterdag signeer ik op de Eppo stand van 10-13 uur. Daarna zal ik zeker ook een poos aanschuiven bij de stand van Jakari.
Op zondag signeer ik de hele dag (behoudens enkele pauzes natuurlijk) op de Eppo stand.


Dit keer geen nieuwe Max Miller prent, ansichtkaart o.i.d. (het nieuwe verhaal 'Moordkunsten' dat binnen afzienbare tijd zal starten in Eppo Stripblad heeft nu echt voorrang en moet worden afgetekend), maar de beurs is niet helemaal zonder nieuw Max Miller tekenwerk! 
In het nieuwste nummer van Ratjetoe (uitgeven door André Wijntjes) staan 2 pagina's making of Max Miller, waarbij ik nog even terugkijk op 'Spelbederf' en alvast een kleine preview geef van 'Moordkunsten', dit alles in zowel woord als (deels niet eerder vertoonde) beelden.
Ratjetoe is tijdens de beurs verkrijgbaar bij de stand van André Wijntjes / Uitgeverij Kippenvel (Hans G. Kresse zaal, standnummer 74).

Geen opmerkingen: