vrijdag 10 juli 2009

172. Beeldsnipper (32)

Nog een kleine drie weken en dan staat mijn eerste Max Miller strip in Eppo stripblad nummer 14 en 15! Het verhaal heeft als titel 'Spelbederf', beslaat in totaal 8 pagina's en wordt gepubliceerd in twee afleveringen. Eppo 14 heeft ook een Max Miller cover en dat maakt het, voor mij althans, natuurlijk extra leuk!

Hierboven, toepasselijk, een beeldsnipper met het Eppo logo. Deze snipper komt uit de eerste opzet voor de Eppo cover, die het uiteindelijk niet geworden is. Op een later moment zal ik de coverontwerpen die het niet geworden zijn hier op deze weblog laten zien.

1 opmerking:

Pieter Jongeneel zei

Hoi IJsbrand,
Na met heel veel beeld snippers de spanning behoorlijk opgevoerd te hebben wordt het nu aftellen om het eindresultaat te bewonderen. Ik ben erg benieuwd hoe het geworden is. In ieder geval vond ik het leuk om de ontwikkelingen via de beeld snippers te kunnen volgen.
Vriendelijke groet, Pieter.