woensdag 23 september 2009

195. Houten

Komend weekend zijn weer de Stripdagen in Houten. En Eppo Stripblad is prominent aanwezig op deze beurs!
Op zowel zaterdag als zondag zal ik zeker aanschuiven bij de Eppo stand om te signeren. Op zaterdag ben ik in principe aanwezig van 12 tot 17 uur, op zondag van 11 tot ongeveer 15.30 uur. E.e.a uiteraard onder voorbehoud van korte pauzes e.d.
Ik heb (natuurlijk) weer de (gratis) Max Miller ansichtkaarten bij mij, maar voor de liefhebber heb ik speciaal voor deze beurs een nieuwe Max Miller prent getekend!


Deze op stevig A4 papier gedrukte full color prent (waarvan hierboven de zwartwit versie) verschijnt in een gelimiteerde oplage van 50 exemplaren (plus 15 HC exemplaren voor tekenaar en relaties), is genummerd en wordt ter plekke gesigneerd. De prent kost Euro 7,50.

Voor wie (jammer genoeg) niet naar de Stripdagen kan komen bestaat de mogelijkheid om een exemplaar per post toegezonden te krijgen. Stuur mij dan even een e-mail. Na de Stripdagen neem ik dan contact op over de betaling en verzending.

Graag tot ziens in Houten voor een praatje, een tekeningetje, een ansichtkaart en/of een Max Miller prentje!

1 opmerking:

Otto zei

De "Houten" prent ziet er geweldig uit!