dinsdag 25 augustus 2009

188. Spelbederf 8: Auto's

Ik hou van het tekenen van auto's. En van het tekenen van actie zoals hierboven kan ik helemaal erg genieten!

In Spelbederf waren echter bijzonder weinig 'auto-momenten'. Gelukkig kon ik mij aan het einde van het verhaal toch nog even uitleven met een mooie Dodge pick-up truck, al is die truck in de plaatjes op de laatste strook van het verhaal eigenlijk slechts een statisch decorstuk.

Een bijkomend voordeel is dat ik dit soort plaatjes, in tegenstelling tot de kleine plaatjes uit de vorige update, over het algemeen redelijk snel kan opzetten. Bovenstaande schets is de eerste versie en direct goed genoeg om te gebruiken voor de definitieve potloodtekening. Dat was trouwens ook wel nodig met de krappe deadline waar ineens mee moest zien te dealen!

En tot slot kon ik deze robuuste Dodge ook nog eens goed gebruiken voor de cover van Eppo nummer 14. Een mooie afsluiting van de productie van Spelbederf. Op naar het het volgende Max Miller verhaal!!

Geen opmerkingen: