vrijdag 19 februari 2010

220. Draw and Shoot deel 2

Op de stripbeurs Breda (6 en 7 maart 2010) verschijnt het boek 'Draw and Shoot ' deel 2 van Karin Ceulemans en Jan Magito.

In dit fotoboek is, in gezelschap van vele grote nederlandse stripauteurs, ook een foto en bijdrage van mij opgenomen.
De tekeningen (één in kleur en één in zwartwit) zijn speciaal voor dit boek gemaakt en moeten nog even een verrassing blijven tot aan de officiële publicatie op zaterdag 6 maart a.s. om 14.00 uur op de stripbeurs in Breda. Maar om een klein tipje van de sluier op te lichten hieronder alvast twee kleine snippertjes.



Natuurlijk ben ik erbij als het boek gepresenteerd wordt en kan ik mij hopelijk even losrukken van de Eppo stand, waar ik beide beursdagen aanwezig zal zijn. In de week voor de beurs plaats ik nog meer informatie over de stripbeurs Breda en Max Miller in het bijzonder.

Voor meer informatie over het fotoboek 'Draw and Shoot 2' surf naar
www.jakari.be

2 opmerkingen:

Otto zei

Volgens mij is het boek erg mooi geworden en ik heb 'm uiteraard voorbesteld. Ik ben erg benieuwd naar je bijdrage.
Ik hoop dat je op de beurs ook weer een mooie nieuwe prent beschikbaar heb (ondanks je drukke werkzaamheden met Moordkunsten).

IJsbrand Oost zei

Hoi Otto,
Ik doe mijn best, maar kan nog niets beloven. Als er een prent komt (en ik heb wel een ruw ontwerpje klaar), dan laat ik dat zsm weten via de weblog.
Groet, IJsbrand