zaterdag 27 februari 2010

222. Vooraankondiging Breda

Door alle drukke werkzaamheden rondom het nieuwe Max Miller verhaal heb ik nog even getwijfeld of ik tijd vrij kon maken, maar inmiddels heb ik een beslissing genomen: in Breda verschijnt, naast een bijdrage voor het fotoboek 'Draw and Shoot', ook een nieuwe Max Miller prent.

De prent betreft een shot uit het verhaal 'Moordkunsten' dat in 2010 in Eppo stripblad zal worden gepubliceerd.

Ik ben direct aan de slag gegaan en inmiddels is de tekening zo goed als klaar, mooi op tijd voor de beurs.
Begin volgende week volgen hier alle details met betrekking tot mijn aanwezigheid op de stripbeurs in Breda en deze prent in het bijzonder.

1 opmerking:

Otto zei

Het ziet er schitterend uit, IJsbrand! Na de "boot" serie nu de "auto" serie? Goed idee om het shot als opwarmer voor Moordkunsten te gebruiken! Het decor in Nederland zo te zien. Ergens in de UK?
Tot in Breda.