maandag 31 mei 2010

238. Haarlem 2010

Al sinds de eerste editie van de Stripdagen in Haarlem in 1992 heb ik dit stripevenement altijd één van de leukste gevonden (naast de 'oude' stripdagen in Breda), vooral door de vele activiteiten en tentoonstellingen die dit evenement kleuren.

Helaas kan ik ivm andere verplichtingen alleen op zaterdag acte de présence geven. Natuurlijk zal ik die dag in ieder geval een aantal uurtje op de stand van Eppo Stripblad/Don Lawrence Collection te vinden zijn voor gewoon een gezellig praatje en/of een plaatje en ik zal ook de verschillende Max Miller prenten en kaarten bij mij hebben die voor redelijke prijzen te koop zijn (de Max Miller ansichtkaart is en blijft gewoon gratis!).
De Eppo stand is te vinden op de uitgeversbeurs in de Philharmonie, locatie Lange Begijnestraat 11.

Graag tot komende zaterdag!

Geen opmerkingen: