vrijdag 19 augustus 2011

302. Kampen 2011

Het is gelukt: de aangekondigde prent is vandaag, op het aller allerlaatste moment, toch nog gedrukt. Dat betekent dat ik morgen onderstaande prent mee kan nemen naar het stripspektakel in Kampen!

Omdat 'Moordkunsten' op dit moment in Eppo Stripblad wordt voorgepubliceerd vind ik dat ik ik wel een klein feestje heb te vieren en dat doe ik de vorm van deze prent.
De prent is een gedetailleerde uitwerking van een ontwerpschetsje dat ik maakte voor de Eppo cover, maar die het niet geworden is.
Natuurlijk verschijnt de prent volledig in kleur, in een oplage van 60 exemplaren (genummerd en gesigneerd).

Maar de prent heeft ook nog een verrassing als je 'm omdraait: op de achterkant zijn nog 9 andere ontwerpschetsje voor de Eppo cover afgedrukt die ook niet gekozen zijn, samen met een korte begeleidende tekst. Een soort 'making of' dus.
De prent kost 7,50 Euro als je 'm op een beurs koopt. Wil je alvast een exemplaar reserveren (voor Kampen of Breda), dan kan dat door een mailtje te sturen naar maxmillerstrips[at]xs4all.nl. Kun je niet aanwezig zijn op één van beide beurzen, dan kan ik de prent ook toesturen, maar houd dan wel rekening met 2 Euro verzendkosten.

Graag tot morgen in Kampen!

Geen opmerkingen: