zondag 23 juli 2006

16. Van schets tot potloodtekening deel 6 (slot)

Na de schetsen deze keer de potloodversie van pagina 7. De pagina is nog niet helemaal af. Met name de schilderijen in de kunstgalerie zijn nog niet volledig ingevuld (al heb ik de schilderijen grotendeels al wel ontworpen). Hiervoor heb ik een reden. Ik wil de kunst op deze en de volgende pagina’s gebruiken om bepaalde scènes te versterken. Een voorbeeld hiervan is te zien op het 1e plaatje van de 2e strook: de paarden draaien hun hals naar de galeriehouder (net zoals de ene overvaller), en de galeriehouder is klaar voor aktie (net zoals de beer). Voor de volgende pagina’s weet ik weet echter nog niet op welke plaatjes ik de kunst precies wil gebruiken, dus laat ik nog even open welk schilderij precies op welke plek in het decor komt te hangen. Als ik de pagina’s 8, 9 en 10 heb getekend zal het invullen van de schilderijen op deze pagina een fluitje van een cent zijn.

Verwachting volgende update: dinsdag 25 juli 2006

Geen opmerkingen: